יום רביעי, 22 באוגוסט 2012

קורס מקוון

   בסמסטר הקיץ בקורס "מחקר מתקדם בחינוך" של ד"ר יונה מילר.התנסתי בפעם הראשונה בלמידה מקוונת.השיעורים שהועלו באתר הוצגו בצורה מובנת ברורה ומקצועית כן , כן מצב אופטימלי לומדים קורס נוסף בסמסטר באותו זמן  איזה רווח אדיר התואר הנכסף קרב בא . אך.... כשניגשתי לביצוע המטלות הרגשתי חסרת אונים לחלוטין אני אישית נתקלתי בקשיים רבים ביישומו ולולא פגישות ההדרכה עם המרצה  שהדריכו עזרו וכיוונו, והתכתבויות בפורום ובפיסבוק עם חברי וחברותי ללימודים לא יודעת מה היה קורה?????
   בעקבות התנסות זו  התעוררו בי שאלות ומחשבות לגבי תלמידי :האם דגם הוראה זה מתאים להם?מה יהיה עם אותו תלמיד מתקשה? האם שיעור שכולו מקוון יעיל לתלמידי? עד כמה שיעור צריך להיות מקוון?מאיזה גיל ואיזה מקצועות אפשר ללמד באופן הזה? ועוד ועוד שאלות.
   מתוך ההתנסות הקטנה והאישית זו שלי הגעתי לתובנה שלמרות שתלמידי הרכים והמבושמים ילידים דיגיטליים גם הם וגם אני זקוקים ומונעים מהקשר האישי מורה- תלמיד והמחשב בשום אופן לא יכול להחליף א המורה ואת האינטראקציה הקיימת  ביני לבין תלמידי.
   אני שמחה שהתנסתי בלמידה בדרך זו כדי להבין למה תלמידי זקוקים ולמה אני זקוקה.

  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה