יום שבת, 23 ביוני 2012

לימודים...לחץ...חופשה...


    אך זה התחלנו בלימודי M.A בתיקשוב ,צעדים ראשונים מהוססים ,מושגים שלא תמיד מובנים ,שלא כמו בנתיב הידוע והבטוח בכיתות ביה"ס שם כאמור אנחנו כבר לקראת "החופש הגדול" .
    מחשבות על חופש , בתי מלון , בילויים , אי עשיה וכו' ומנגד מטלות מלחיצות בלימודי תואר שני : סילבוסים, רשימת דרישות ומטלות כמעט אין סופיות שניתחות ונוחתות עלינו מכל עבר, ומכל קורס . מימד הלחץ גבוה , כל אחד מעמיתי ללימודים מוסיף מידת מה , אך אם להיות כנה עם עצמי ובהתחשב בעקומת הזמן בו אני נמצאת , פחות זמן לסוף מזמן ההתחלה לסיום לימודי תואר שני .
    ממרום גילי אני לא מאמינה שאכן אני עושה זאת , נלחמת במושגים ובתובנות שלצעירים "הילידים הדיגיטליים" הוא לחם חוקם ,בשבילי "כמהגרת דיגיטלית" המאמץ גדול אך ללא ספק ממלא אותי סיפוק וגאווה. צברתי ידע רב בתחום הטכנולוגיות שהיו זרות לי לחלוטין וראה זה פלא אני משלבת אותן כבר עכשיו בתהליכי ההוראה והלמידה כאחד.
    מאחלת לכל חברי וחברותי לימודים מהנים ומלמדים בסמסטר קיץ 2012.

                                                                      מתוך אתר nrg

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה