יום רביעי, 6 ביוני 2012

הרהורים על הכתיבה בבלוג...

   סמסטר ב' הגיע לסיומו, אני מוצאת עצמי כותבת את פוסט הסיום לסמסטר זה, הווה אומר רפלקציה על התהליך אותו עברתי במטלה זו.
   נזכרת עד כמה חששתי שמא לא יהיה לי על מה לכתוב? איך אעמוד בכתיבה אחת לשבוע? עד כמה אחשוף עצמי בכתיבה?
והנה החשיפה לעולם חדש מזרימה אדרנלין ועיניין : קוראת טקסטים בדרך שונה , בעיניים ביקורתיות, מחפשת כתבות באינטרנט,בעיתונים , בטלויזיה וכל מה שקשור בתיקשוב ולמידה הוא נושא פוטנציאלי לכתיבה בבלוג מבחינתי.
   הכרתי אתרים ונושאים שמעולם לא הייתי חושבת ונחשפת אליהם לולא הצורך בכתיבה בבלוג וכך לאט לאט התחלתי לכתוב, כל שבוע על משהו מעניין וחדש.
   הכתיבה בבלוג דרשה ממני חשיבה וחשיבה נוספת על הנושאים עליהם כתבתי, הגבתי, הצגתי ועל דרכי ההצגה האם לשלב תמונה, סרטון, קישור? איזה? איך?
   כיום אני חשה שהבלוג האישי משמש לי כבמה להעלות את מחשבותיי ותובנותיי ובעתיד אולי אנצל במה זו והבלוג ישמש ויתרום לתלמידי באשר הם.
   בעת כתיבת שורות אלו חזרתי וקראתי את רשימותי בבלוג וליבי התמלא גאווה על הכתיבה, השפה, הסיגנון וכמובן התכנים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה