‏הצגת רשומות עם תוויות הסחות דעת. הצג את כל הרשומות
‏הצגת רשומות עם תוויות הסחות דעת. הצג את כל הרשומות

יום שישי, 29 ביוני 2012

הסחות דעת בזמן שיעור מתוקשב

   רבים מצדדים בשילוב המחשב והלוח האינטראקטיבי, מחכים ומייחלים ליום בו התלמידים יוכלו לתקשר באמצעות המחשב שלהם בינם לבין עצמם, עם מוריהם ועם הלוח האינטראקטיבי הנמצא בכיתת האם, בית הספר כמובן יהיה מרושת כולו באינטרנט אלחוטי.
   כמובן שמתעוררת ועולה השאלה מה לגבי הסחות הדעת במהלך השיעור כמו פייסבוק או טוויטר?
לדעתי התשובה לסוגיה זו היא שמאז ומתמיד תלמידים התכתבו ביניהם והעבירו פתקים זה לזה וזה לזו וכו' אז מה ההבדל? ואל לנו לשכוח שתמיד קיימת האפשרות של חסימה.
   אבל... התשובה לכך היא שלתלמידים לא יהיה צורך בכך כי הם יהיו כל כך עסוקים בדברים הקשורים בתחומי עיניין שונים הקשורים בלמידה המתבצעת בכיתה או במרחב שלא יהיה שום צורך בהסחות דעת.
אז בואו נקבל את הקידמה ונאתגר את תלמידינו.